مجنون یار

جدید ترین مطالب
بخش بایگانی

دانلود مداحی جواد مقدم ای امید دل نا امیدان

شب 2 بهمن 1398
هیئت بین الحرمین طهران
نوحه شور

 

برای دانلود کلیک کنید

 

متن شعر مداحی

ای امید دل نا امیدان تو مرادی و ما از مریدان
ما رو تو برسون به شهیدان
حسین

بی تو مگه دنیا دنیا میشه بی تو مگه رویا رویا میشه
دونه دونه اشکامون رو جمع کن بالاخره یه روزی دریا میشه

بگو که عشق حسینه هستت حرم آقا میکنه مستت
به حرف من وقتی میرسی تو که برسه به شیش گوشه دستت

آقام آقام آقام آقام حسینه

داشتی همیشه به من محبت من چی دارم آقا غیر زحمت
تو چی داری آقا غیر رحمت
حسین

نوکری شما خدایی خوبه در خونت آقا گدایی خوبه
اگه یه روزی همه آدم رو صدا کنند کربلایی خوبه

بگو که عشق حسینه هستت حرم آقا میکنه مستت
به حرف من وقتی میرسی تو که برسه به شیش گوشه دستت

آقام آقام آقام آقام حسینه

اون پری خوبه که تو هواته اون سری خوبه خاک پاته
اون دلی خوبه که کربلاته
حسین

کاش آقا اهل ریا نبودم آلوده و رو سیاه نبودم
اگه نبودش لطف خود تو به خدا روضه بیا نبودم

بگو که عشق حسینه هستت حرم آقا میکنه مستت
به حرف من وقتی میرسی تو که برسه به شیش گوشه دستت

آقام آقام آقام آقام حسینه

مطالب مرتبط

تظرات ارسال شده

کد امنیتی رفرش